Jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka firmowa?

Jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka firmowa?

Chociaż może wydawać się, że wizytówki firmowe w dobie powszechnego internetu wychodzą z użycia, to jednak dla wielu firm nadal jest to podstawa w skutecznej prezentacji i komunikacji. Gdy również myślisz o zamówieniu wizytówki, sprawdź razem z nami, jak p...

Chociaż może wydawać się, że wizytówki firmowe w dobie powszechnego internetu wychodzą z użycia, to jednak dla wielu firm nadal jest to podstawa w skutecznej prezentacji i komunikacji. Gdy również myślisz o zamówieniu wizytówki, sprawdź razem z nami, jak powinna ona wyglądać!

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że wizytówki nie są wynalazkiem XX wieku. Są używane od setek lat. W przeszłości głównie stosowane był w kontaktach towarzyskich. Teraz są głównie narzędziem pracy, pozwalającym na przekazanie kontrahentowi czy klientowi naszych danych osobowych i adresowych.

Wizytówki rozdawane są między innymi podczas spotkań biznesowych, w trakcie konferencji, szkoleń czy podczas targów. Są skuteczne, a przy tym niedrogie, dlatego nadal stosowane są tak często.

Dobry projekt wizytówki to podstawa

Dzisiaj, w dobie zaawansowanych technologii poligraficznych, drukarnie są w stanie wykonać dla swoich klientów wizytówki w różnych wzorach, kolorach i kształtach. To już nie tylko kartoniki z papieru, ale również spotykamy się z wizytówkami metalowymi, wizytówkami z plastiku. Pomysł goni za pomysłem, ponieważ oryginalna wizytówka pozwala na wyróżnienie się na tle konkurencji.

Odpowiedni projekt wizytówki jest więc bardzo ważny. Chociaż w internecie możemy znaleźć wiele programów pozwalających na samodzielne przygotowanie takich bilecików, to jednak warto pomyśleć o skorzystaniu z pomocy ekspertów, gdy nie mamy w tym doświadczenia i nie mamy też żadnej koncepcji.

Dane, które powinny znaleźć się na wizytówce:

- imię i nazwisko posiadacza

- zajmowane stanowisko

- adres firmy

- adres e-mail

- adres strony internetowej

- numer telefonu

Oczywiście, nie zawsze musimy podawać wszystkie z tych danych, na przykład w przypadku firm działających on-line nie zawsze podaje się adres biura firmy. Można też dodać różne informacje, na przykład numery NIP, REGON, godziny otwarcia firmy, skrótową informację o jej ofercie, logo.

Możemy też spotkać się z wizytówkami dwujęzycznymi, ale powinniśmy pamiętać, że umieszczanie informacji w dwóch językach na dwóch stronach wizytówki jest uznawane za nieeleganckie.

Wizytówka na miarę

Wizytówka najczęściej ma wymiary 9 x 5 centymetrów albo 8,5 x 5,5 centymetrów. Zwykle ma ona orientację poziomą, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby była ona pionowa – wtedy wizytówka będzie wyróżniała się na tle innych.

Sam projekt wizytówki powinien być dopasowany do branży, w której działa firma. Inna wizytówka będzie przeznaczona dla kancelarii radcy prawnego, inna z kolei dla firmy zajmującej się marketingiem.

Gdy chcemy wyróżnić wizytówkę, powinniśmy pomyśleć o wybraniu takiej z wysokiej jakości papieru oraz ze zdobieniami. Nie oznacza to jednak, że taka wizytówka będzie mało elegancka. Wprost przeciwnie. Takie zdobienia jak złocenia, wypukłości, wybiórcze lakierowanie są w stanie sprawić, że kartonik będzie bardzo efektowny i będzie pozytywnie świadczył o naszej firmie.

W sieci można już teraz znaleźć przykładowe wizytówki różnych firm – warto je przejrzeć przed złożeniem swojego zamówienia, aby znaleźć dla siebie interesujący wzór.

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.