Smartfon dla przedsiębiorcy – jak wybrać najlepszy model?

Smartfon dla przedsiębiorcy – jak wybrać najlepszy model?

Smartfony stanowią obecnie dla wielu przedsiębiorców małe centrum dowodzenia firmą – pozwalają na dostęp do potrzebnych informacji, kontakt z klientami, na składanie różnych zamówień, a nawet załatwianie spraw formalnych. Jak zatem wybrać najlepszy smartfon dla przedsiębiorcy?

 

Co roku do sprzedaży trafia wiele smartfonów – zarówno tych z górnej półki, które potrafią kosztować tyle, ile dobry laptop, jak również tańszych, bardziej budżetowych. Każdy z nich ma do zaoferowania coś innego, dlatego wielu przedsiębiorców ma problemy z dobraniem takiego modelu, który jednocześnie będzie wyróżniał się przystępną ceną, ale także będzie oferował wymaganą funkcjonalność.

 

Czym zatem powinien wyróżniać się dobry smartfon dla przedsiębiorcy? Jakie powinien posiadać funkcje? Czy warto iść na kompromisy w zakresie jego doboru, a może lepiej zapłacić większą sumę?

 

Dobry smartfon dla przedsiębiorcy – czyli jaki?

Pod pojęciem dobrego smartfonu dla przedsiębiorcy kryje się wiele różnych parametrów, które taki model powinien posiadać. Oczywiście, trudno wskazać jednoznacznie na konkretny model, dlatego najlepiej znać zestaw porad, które pomogą w jego doborze. Naturalnie, musimy pamiętać o tym, że każdy przedsiębiorca ma też swoje inne wymagania, więc również powinniśmy wziąć je pod uwagę.

 

Jeśli przedsiębiorca chciałby wykorzystywać smartfona jako urządzenie do łatwiejszego zarządzania firmą, warto przede wszystkim zwrócić uwagę na modele, które mogą zaoferować lepsze parametry – większy ekran o wysokiej rozdzielczości, mocny procesor, większą pamięć, bardziej pojemną baterię. Dzięki temu łatwiej będzie można korzystać z urządzenia podczas prowadzenia różnych spraw firmowych.

 

Dobry smartfon nie musi być bardzo drogi

Nie musimy jednak od razu kupować bardzo drogiego urządzenia, które dopiero niedawno weszło do sprzedaży – do dyspozycji mamy też smartfony ze średniej półki cenowej, które również będą dobrym wsparciem w prowadzeniu firmy mobilnie.

 

Przedsiębiorca chcący zdecydować się na firmowego smartfona nie musi również od razu kupować urządzenia za pełną cenę – alternatywnym rozwiązaniem jest skorzystanie z ofert abonamentowych. Wtedy możemy otrzymać od operatora jeden z wysokiej klasy modeli, który będziemy spłacali w ramach abonamentu – jeśli uda nam się znaleźć odpowiednią ofertę, będziemy mogli zaoszczędzić kosztach.

 

Zadbaj o to, aby być stale w kontakcie

Jeśli prowadzenie firmy w dużej mierze ma opierać się na korzystaniu ze smartfona, na przykład w celu kontaktu z klientami, warto zadbać o to, aby być stale w kontakcie. W przypadku nowoczesnych telefonów główną przeszkodą jest ich ograniczona pojemność baterii – intensywnie użytkowany telefon najczęściej jest w stanie posłużyć tylko na jeden dzień lub nawet w jego trakcie wymaga ponownego ładowania.

 

Właśnie dlatego warto zdecydować się na dodatkowy gadżet taki jak powerbank – dzięki niemu będzie można uzyskać dostęp do dodatkowej energii wtedy, gdy nie będzie można podładować urządzenia w biurze albo w domu.

 

Dobrym pomysłem będzie również dokupienie specjalnego etui zabezpieczającego telefon przed uszkodzeniem w razie upadków. Dla pewności, aby nie stracić pieniędzy, możemy też wykupić ubezpieczenie telefonu – dzięki niemu możemy otrzymać nowy model, gdy obecny ulegnie uszkodzeniu, nawet w przypadkach nieobjętych gwarancją.

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.