Smartfon w firmie – jak wycisnąć z niego jak najwięcej?

Smartfon w firmie – jak wycisnąć z niego jak najwięcej?

Dzisiaj większość przedsiębiorców korzysta ze smartfonów. Dzięki nim nie tylko możemy rozmawiać, ale również korzystać z internetu i różnych programów. To daje nam bardzo szerokie możliwości również pod kątem biznesowym. Jak korzystać ze smartfona firmoweg...

Dzisiaj większość przedsiębiorców korzysta ze smartfonów. Dzięki nim nie tylko możemy rozmawiać, ale również korzystać z internetu i różnych programów. To daje nam bardzo szerokie możliwości również pod kątem biznesowym. Jak korzystać ze smartfona firmowego, aby stał się przenośnym biurem?

Smartfon pozwala nam na prowadzenie różnych działań – nie tylko dotyczą one komunikacji i rozrywki, ale również mogą włączać pracę. To niewielkie urządzenie może bardzo dobrze sprawdzić się jako zamiennik komputera, gdy jesteśmy poza biurem. To doskonały kompan nie tylko dla osób pracujących wyjazdowo, ale także dla każdego przedsiębiorcy, który chce być na bieżąco.

W jaki sposób możemy wykorzystać smartfon podczas pracy? Możliwości są naprawdę różnorodne, dlatego zapraszamy do zapoznania się z naszymi sugestiami. Być może dzięki nim uda ci się poprawić funkcjonowanie twojej firmy?

Odbieranie i wysyłanie wiadomości

Oprócz telefonowania smartfon służy głównie do odbierania i wysyłania wiadomości. Dzisiaj możemy robić to nie tylko z użyciem SMS-ów, ale również innych metod komunikacji, między innymi wiadomości e-mail, a także komunikatorów.

Dzięki zsynchronizowaniu skrzynek pocztowych na komputerze i smartfonie możemy mieć stały dostęp do najnowszych otrzymywanych wiadomości od klientów i kontrahentów, a także samodzielnie je przygotowywać.

Media społecznościowe

Eksperci wskazują, że nawet niewielka firma powinna posiadać swoje konto na Facebooku. Dzięki niemu można informować fanów o nowościach i promocjach, zachęcać ich do składania zamówień, a także odpowiadać na ich pytania.

Z mediów społecznościowych przedsiębiorca może korzystać także na swoim smartfonie, dlatego będzie dostępny dla klientów również wtedy, gdy będzie poza biurem. Przedsiębiorca może również korzystać z komunikatorów udostępnianych przez Facebooka i inne media.

Finanse

Obecnie praktycznie każdy bank ma aplikację mobilną dla swoich klientów. Dzięki niej można sprawdzać stan konta, a także prowadzić inne działania, na przykład wysyłać przelewy, zakładać lokaty, a nawet zawierać umowy pożyczkowe, gdy potrzebny jest dodatkowy zastrzyk finansowy.

Oprogramowanie biznesowe

Coraz więcej programów biznesowych pisanych jest również na urządzenia mobilne. Zaliczają się do nich między innymi: oprogramowanie biurowe, w tym edytory tekstów i arkusze kalkulacyjne, programy rachunkowe, programy do fakturowania, a także bardziej zaawansowane i branżowe oprogramowanie, w tym takie jak CRM do obsługi klienta oraz ERP do kompleksowego zarządzania zasobami firmy.

Zakupy

Za pośrednictwem smartfona możemy również robić zakupy i składać różne zamówienia. Zrobimy je w sklepach detalicznych oraz w hurtowniach, możemy też zamówić taksówkę albo wybrać pieniądze z bankomatu – bez posiadania karty. Gdy potrzebne będzie zakupienie czegoś do firmy, możemy zrobić to natychmiast przez smartfona – poza biurem.

To tylko kilka możliwości wykorzystania smartfonów w biznesie – jest ich znacznie więcej, ponieważ każda firma ma swoje szczególne wymagania. Sprawdź swoje możliwości już teraz!

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.