Tanie i skuteczne gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe wcale nie muszą być drogie i kiczowate. W sprzedaży znajdziemy również wiele innych propozycji – przedmioty tanie, praktyczne i skuteczne w działaniu. Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę?
Chociaż gadżety reklamowe nie są niezbędne, to jednak wiele firm decyduje się na zainwestowanie w takie produkty. Ma to wiele zalet, a ponadto wcale nie musimy wtedy liczyć się z bardzo wysokimi kosztami.
W firmach zajmujących się dostarczaniem gadżetów reklamowych czeka na nas wiele interesujących propozycji. Dzisiaj niemalże wszystko może zostać gadżetem, gdy umieścimy na tym nasze logo czy inne informacje o firmie.
Zalety gadżetów reklamowych:
- pełnią funkcję promocyjną tak długo, jak są używane
- stanowią wyraz wdzięczności dla klientów i kontrahentów, którym dajemy gadżety
- pozwalają na poprawę wizerunku firmy i świadomości marki
- wzbudzają większą lojalność w klientach – osoba otrzymująca gadżet jest bardzie skłonna do ponownego zakupu
- stanowią miły upominek na różne okazje
Oczywiście, to tylko wybrane zalety gadżetów reklamowych, jako że jest ich o wiele więcej. Jeśli również chcesz zainwestować w takie produkty dla swojej firmy, ale nie masz zbyt wiele pieniędzy, sprawdź razem z nami, na co warto zwrócić szczególną uwagę.
Tanie, ale praktyczne gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe wcale nie muszą kosztować nas fortuny, jeśli chcemy, aby dobrze pełniły swoją funkcję i przyniosły naszej firmie korzyści. Musimy jednak pamiętać o tym, że nie każdy tani gadżet będzie wzbudzał podobną reakcję.
Przy doborze gadżetów reklamowych warto pamiętać o tym, aby ich specyfika była dopasowana indywidualnie do profilu działalności firmy. Możemy też zdecydować się na takie gadżety, które będą uniwersalne i sprawdzą się niezależnie od tego, czym się zajmujemy.
Do tanich i uniwersalnych gadżetów reklamowych możemy zaliczyć między innymi długopisy oraz inne akcesoria piśmiennicze, notatniki, karteczki samoprzylepne i kalendarze, kubki, koszulki, smycze i breloczki na klucze, podstawki pod kubki czy gadżety świąteczne, na przykład bombki.
Ceny gadżetów tego rodzaju nie są wysokie i możemy kupić je w cenie nawet poniżej 1 złotego za sztukę, a przy tym pozwalają nam na skuteczne promowanie naszej firmy.
Jak przekazywać gadżety reklamowe?
Pozostaje jeszcze jedna kwestia, a mianowicie jak wręczać gadżety reklamowe, aby odniosły one zamierzony skutek. Tutaj dużo zależy od tego, w jaki sposób prowadzimy działalność. Gdy mamy sklep internetowy, możemy po prostu dołączać te drobne jak notatniki czy długopisy do zamówień. Możemy również organizować różne konkursy, w których do wygrania będą nagrody, w tym także nasze gadżety reklamowe.
Mogą być on również dodane do różnych większych upominków, na przykład koszów upominkowych na święta czy przekazane jako prezent dla kontrahenta albo ważnego klienta z okazji jego urodzin czy innej ważnej okazji.
Jeśli prowadzimy sprzedaż stacjonarną, także możemy przekazywać gadżety naszym klientom przy składaniu zamówień – te większe mogą być premiowane droższymi gadżetami, na przykład kubkami albo koszulkami. Gadżety mogą być też upominkiem dla pracowników firmy.