Tanie i skuteczne gadżety reklamowe

Tanie i skuteczne gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe wcale nie muszą być drogie i kiczowate. W sprzedaży znajdziemy również wiele innych propozycji – przedmioty tanie, praktyczne i skuteczne w działaniu. Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę?

Chociaż gadżety reklamowe nie są niezbędne, to jednak wiele firm decyduje się na zainwestowanie w takie produkty. Ma to wiele zalet, a ponadto wcale nie musimy wtedy liczyć się z bardzo wysokimi kosztami.

W firmach zajmujących się dostarczaniem gadżetów reklamowych czeka na nas wiele interesujących propozycji. Dzisiaj niemalże wszystko może zostać gadżetem, gdy umieścimy na tym nasze logo czy inne informacje o firmie.

Zalety gadżetów reklamowych:

- pełnią funkcję promocyjną tak długo, jak są używane

- stanowią wyraz wdzięczności dla klientów i kontrahentów, którym dajemy gadżety

- pozwalają na poprawę wizerunku firmy i świadomości marki

- wzbudzają większą lojalność w klientach – osoba otrzymująca gadżet jest bardzie skłonna do ponownego zakupu

- stanowią miły upominek na różne okazje

Oczywiście, to tylko wybrane zalety gadżetów reklamowych, jako że jest ich o wiele więcej. Jeśli również chcesz zainwestować w takie produkty dla swojej firmy, ale nie masz zbyt wiele pieniędzy, sprawdź razem z nami, na co warto zwrócić szczególną uwagę.

Tanie, ale praktyczne gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe wcale nie muszą kosztować nas fortuny, jeśli chcemy, aby dobrze pełniły swoją funkcję i przyniosły naszej firmie korzyści. Musimy jednak pamiętać o tym, że nie każdy tani gadżet będzie wzbudzał podobną reakcję.

Przy doborze gadżetów reklamowych warto pamiętać o tym, aby ich specyfika była dopasowana indywidualnie do profilu działalności firmy. Możemy też zdecydować się na takie gadżety, które będą uniwersalne i sprawdzą się niezależnie od tego, czym się zajmujemy.

Do tanich i uniwersalnych gadżetów reklamowych możemy zaliczyć między innymi długopisy oraz inne akcesoria piśmiennicze, notatniki, karteczki samoprzylepne i kalendarze, kubki, koszulki, smycze i breloczki na klucze, podstawki pod kubki czy gadżety świąteczne, na przykład bombki.

Ceny gadżetów tego rodzaju nie są wysokie i możemy kupić je w cenie nawet poniżej 1 złotego za sztukę, a przy tym pozwalają nam na skuteczne promowanie naszej firmy.

Jak przekazywać gadżety reklamowe?

Pozostaje jeszcze jedna kwestia, a mianowicie jak wręczać gadżety reklamowe, aby odniosły one zamierzony skutek. Tutaj dużo zależy od tego, w jaki sposób prowadzimy działalność. Gdy mamy sklep internetowy, możemy po prostu dołączać te drobne jak notatniki czy długopisy do zamówień. Możemy również organizować różne konkursy, w których do wygrania będą nagrody, w tym także nasze gadżety reklamowe.

Mogą być on również dodane do różnych większych upominków, na przykład koszów upominkowych na święta czy przekazane jako prezent dla kontrahenta albo ważnego klienta z okazji jego urodzin czy innej ważnej okazji.

Jeśli prowadzimy sprzedaż stacjonarną, także możemy przekazywać gadżety naszym klientom przy składaniu zamówień – te większe mogą być premiowane droższymi gadżetami, na przykład kubkami albo koszulkami. Gadżety mogą być też upominkiem dla pracowników firmy.

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.