Ulotki reklamowe dla firmy – ile to kosztuje?

Ulotki reklamowe dla firmy – ile to kosztuje?

Bardzo popularnym sposobem reklamowania się wszelkiego rodzaju firm są ulotki reklamowe. Spowodowane jest to z pewnością tym, że tego typu forma reklamy jest stosunkowo tania w porównaniu z innymi metodami. Okazuje się też ona niezwykle skuteczna i powodzeniem tafia do dużej liczby klientów.

Bardzo wiele firm stosuje dzisiaj ulotki reklamowe do promowania swojej działalności. Jest to bowiem prosta, a zarazem tania forma reklamy. Ulotki reklamowe spotkać możemy wszędzie. Często widzimy je w sklepach, na słupach ogłoszeniowych, szkołach, a także wyciągamy je nieraz ze skrzynek pocztowych. Chcąc promować swoją firmę warto się więc zdecydować na tego typu formę reklamy. Daje ona bowiem wiele możliwości.

Wybór odpowiednich ulotek

W zależności od naszych potrzeb, możemy na rynku usług związanych z produkcją ulotek reklamowych, znaleźć takie, które idealnie będą spełniać nasze oczekiwania zarówno pod względem cenowym, jak i estetycznym. Zazwyczaj firmy oferują ulotki zadrukowane po obu stronach.

Chcąc stworzyć taką ulotkę, możemy wybierać z różnych rodzajów oraz wariantów papieru. Możemy zdecydować się na papier kredowy błyszczący lub też matowy. Druk takich ulotek może mieć formę cyfrową lub offsetową. Bardzo wiele firm proponuje także swoim klientom możliwość uszlachetnienia ulotek lakierem dyspersyjnym, dzięki czemu są one odporne na warunki atmosferyczne, a także blaknięcie.

Kolorystyka takich ulotek również jest bardzo różnorodna. Wykonać możemy dowolny projekt, gdyż ulotki drukowane są na profesjonalnych sprzętach, które dają możliwość jak najlepszego odwzorowania koloru. Firmy zajmujące się drukowaniem ulotek oferują także dodatkowe opcje, w tym możliwość dziurkowania takich ulotek czy ich projektowanie od początku do końca. Klient dostarcza tylko zdjęcia i informacje, które mają być zawarte w takiej ulotce.

Ceny tego typu form reklamy są różne w zależności od rodzaju papieru, jego gramatury, wielkości ulotek, kolorystyki i innych dodatkowych elementów. Standardowo jednak ceny za typowe ulotki reklamowe w najpopularniejszym rozmiarze wahają się od 60-100 zł za pięćset sztuk.

Co powinno znaleźć się na ulotce reklamowej?

Każda ulotka reklamowa ma swoje nieodzowne elementy. Trzeba pamiętać przede wszystkim o tym, że ma ona za zadanie przyciągnąć uwagę klienta, dlatego też powinna ona być zaprojektowana w taki sposób, aby osoby rzeczywiście zwróciły na nią uwagę.

Najważniejsze jest umieszczenie na niej nazwy firmy w centralnym miejscu, a także wypisanie wszystkich oferowanych w niej usług. Można w takich ulotkach umieścić też przykładowe ceny. Nieodzownym elementem każdej ulotki są także zdjęcia. Zdjęcia muszą być dobre jakościowo i przedstawiać firmę z zewnątrz oraz wewnątrz. Można także przedstawić na takich zdjęciach pracowników lub też pochwalić się posiadanym w firmie sprzęcie.

Koniecznie na ulotce należy w widocznym miejscu umieścić także dokładne dane adresowe firmy. Opcjonalne jest dołączenie małej mapki, która pozwoli szybciej zorientować się klientowi, co do lokalizacji danej firmy.

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.