Najpopularniejsze gadżety reklamowe dla firm

Najpopularniejsze gadżety reklamowe dla firm

Gadżety firmowe wcale nie muszą kosztować bardzo dużo – mogą być jednocześnie korzystnym wsparciem kampanii marketingowych w firmie. Jakie gadżety są obecnie najczęściej wybierane przez przedsiębiorców?

 

Dzięki gadżetom reklamowym firma może wspierać swoją sprzedaż, a także zbudować swój korzystny wizerunek w oczach klientów i kontrahentów – to wszystko naprawdę niskimi kosztem, ponieważ gadżety możemy zakupić często za grosze. Umieszczone na nich logo firmy będzie cały czas przypominało o niej użytkownikom, a tym samym będą mogły one stać się skutecznym elementem szerzej zakrojonej kampanii marketingowej.

 

Dla tych przedsiębiorców, którzy chcą zainwestować w gadżety reklamowe, przygotowaliśmy listę tych najbardziej popularnych i także najskuteczniejszych. Na co warto zwrócić uwagę?

 

  1. Długopisy

Jednymi z najczęściej zamawianych gadżetów reklamowych są długopisy – niewielkie, praktyczne, zawsze przydatne przy prowadzeniu biznesu. Jeśli jednak chcemy się na nie zdecydować, najlepiej postawić na te lepszej jakości, na przykład wykonane z elementów metalowych – jakość długopisów będzie świadczyła lepiej o tym, kto je podarował.

 

  1. Notesy

Podobnie jak długopisy, bardzo przydatne są również notesy – mogą być to niewielkie notesy kieszonkowe albo większe bloki do umieszczenia na biurku. Można uzupełnić je nie tylko o logo firmy, ale też o inne praktyczne dodatki, na przykład kalendarz, nadrukowaną linijkę.

 

  1. Kalendarze

Wręczane pod koniec roku – mogą mieć różną postać, na przykład mogą być przeznaczone do umieszczenia na biurku, do powieszenia na ścianie, mogą być to również kalendarze książkowe albo listkowe do umieszczenia w portfelu.

 

  1. Pendrive

Obecnie coraz częściej korzystamy z dokumentów elektronicznych – aby je łatwiej przenosić, warto mieć pod ręką pendrive, który pozwoli nam na korzystanie z nich na różnych komputerach, także tych bez dostępu do internetu. Firmowy pendrive z logo wcale nie jest bardzo drogi i jest pożądanym gadżetem reklamowym – to również strzał w dziesiątkę!

 

  1. Power bank

Power banki to urządzenia pozwalające na szybkie doładowanie smartfona albo innych urządzeń elektronicznych. Przechowywana w nich energia jest przydatna wtedy, gdy jesteśmy poza firmą. Są droższe od pendrive’ów, ale z pewnością będą docenione jako podarunek od firmy.

 

  1. Skórzana galanteria

Kolejna popularna propozycja w dziedzinie gadżetów reklamowych to galanteria skórzana, na przykład breloki, portfele, wizytowniki czy etui. Najlepiej zdecydować się na te wykonane ze skóry naturalnej, ponieważ są bardziej wytrzymałe i również bardziej reprezentacyjne i eleganckie. Koszty będą wyższe, ale upominek na pewno się spodoba.

 

  1. Słodycze

Coraz większym zainteresowaniem cieszą się również słodkości, na przykład cukierki, batoniki, czekolady, miętówki, aby wspomnieć tylko o niektórych z nich. Ozdobione personalizowanymi opakowaniami mogą być dodawane do zamówień i zakupów w sklepach – doskonałe są także jako prezenty okolicznościowe, na przykład na święta. Są słodkim podarunkiem, który na pewno wzbudzi uśmiech na twarzy obdarowanej osoby.

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.