Wizytówki firmowe – ile kosztuje jedna sztuka?

Wizytówki firmowe – ile kosztuje jedna sztuka?

Chociaż dzisiaj większość spraw związanych z pozyskiwaniem kontrahentów i klientów prowadzimy przez internet lub telefonicznie, to jednak nadal warto zainwestować w wizytówki firmowe. Z jakimi kosztami musimy się wówczas liczyć?

 

Wizytówki pozwalają przedsiębiorcy na łatwe przekazanie innym osobom informacji o swojej firmie. Umieszcza się na nich nazwę firmy, imię i nazwisko właściciela, dane kontaktowe, adres i inne informacje. Spotykamy się też z wizytówkami dwustronnymi, które zawierają informacje takie jak oferta firmy czy cennik.

 

Wizytówka na miarę

Zamówienie wizytówek to obecnie żaden problem – można zrobić to za pośrednictwem wielu firm projektujących i drukujących te kartoniki. Nie trzeba zatem posiadać wcześniej przygotowanego projektu. Może być on wykonany w niskiej cenie na podstawie dostępnych szablonów albo całkowicie stworzony od zera według pomysłu klienta.

 

Wizytówka może być również uszlachetniona na wiele sposobów, na przykład może posiadać tłoczenia, złocenia, lakier wybiórczy. Oprócz wizytówek papierowych możemy spotkać się również z tymi wykonanymi na tworzywie sztucznym czy metalu, dlatego przedsiębiorca ma szerokie możliwości w personalizacji tych druków, aby wyróżnić swoją firmę.

 

To, jak wizytówka będzie wyglądała, wpływa również na jej cenę. W związku z tym trudno jednoznacznie wskazać, jaki będzie jej koszt z góry.

 

Na cenę wizytówek wpływają takie czynniki jak:

  • format wizytówki
  • zadruk – jednostronny lub dwustronny
  • metoda druku – cyfrowa, offsetowa
  • materiał, na którym wykonuje się druk
  • rodzaje uszlachetnienia druku
  • liczba zamówionych sztuk
  • projekt wizytówki
  • polityka cenowa drukarni

 

Za jakie wizytówki zapłacimy najmniej? Ile będziemy musieli zapłacić za te bardziej ekskluzywne? Zachęcamy do sprawdzenia przykładowego cennika poniżej.

 

Tanie wizytówki – na każdą kieszeń

Jedna wizytówka może kosztować już około 1 złotego. Tyle zapłacimy za wizytówki w formacie 90 x 50 mm drukowane dwustronnie na dobrym papierze kredowym o gramaturze około 350 g. Wizytówki te najczęściej wykonuje się z szablonu, dlatego nie musimy ponosić dodatkowych kosztów związanych z ich zaprojektowaniem zgodnie z naszymi oczekiwaniami.

 

Takie tanie wizytówki mają uniwersalne zastosowanie i można dopasować je do każdej branży firmy. Zamówimy je nawet przez internet!

 

Ekskluzywne projekty – wyższa cena

Gdy jednak interesują nas wizytówki bardziej luksusowe, na przykład z bogatym uszlachetnieniem, wykonane na lepszym papierze czy innym materiale, wówczas cena jednostkowa może wynosić nawet od 2 do 5 złotych.

 

Warto przy tym zaznaczyć, że im większy nakład wizytówek, tym cena za jedną sztukę może być niższa, dlatego opłaca się zamawiać większe nakłady.

 

Sprawdź ceny on-line!

Jak wspomnieliśmy wcześniej, wizytówki można zamówić również przez internet – jeśli w okolicy nie mamy żadnej drukarni świadczącej tego rodzaju usługi, w takim przypadku warto skorzystać z ofert dostępnych w sieci.

 

Zamówienie wizytówek on-line jest bardzo łatwe i nie różni się znacznie od zakupów w sklepach internetowych – wydrukowane wizytówki można mieć u siebie już w ciągu kilku dni, ponieważ zostaną doręczone pocztą albo kurierem.

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.