Bony rabatowe dla klientów

Bony rabatowe dla klientów

Zależy ci na tym, aby zapewnić swoim klientom jeszcze lepszą ofertę? Chcesz, aby byli bardziej lojalni? Chcesz też przyciągnąć nowych zainteresowanych twoimi produktami? W takim przypadku pomyśl o przygotowaniu dla nich bonów rabatowych.

Chyba każdy z nas lubi otrzymywać upominki. Jeśli te upominki pozwalają nam na zapłacenie za zakupy jeszcze mniej, wtedy są także mile widziane. Dzisiaj tylko niektóre firmy, w tym sklepy internetowe, korzystają z bonów rabatowych. Oczywiście, można korzystać z nich również w przypadku sprzedaży stacjonarnej. Potrafią przynieść naprawdę dobre rezultaty!

Czym są bony rabatowe?

Zacznijmy od tego, czym dokładnie są bony rabatowe. Bony te, które nazywane są też kuponami rabatowymi, to zniżki oferowane dla klientów, gdy spełnią oni określone warunki.

Istnieje wiele sposobów na uzyskanie bonów rabatowych. W przypadku sklepów internetowych często są one dostępne dla nowych klientów po zarejestrowaniu się na stronie. Także można otrzymywać je okazjonalnie, na przykład na święta, na urodziny, gdy podamy ich datę w sklepie. Kody rabatowe mogą być też przekazywane współpracującym ze sklepem osobom, na przykład bloggerom. Można przesyłać je pocztą, można również zawierać je w ulotkach czy dodawać do zakupów. Zatem jest wiele szans na to, aby przekazać klientowi bon rabatowy.

Jakie są zalety przekazywania bonów rabatowych?

- szansa na wykonanie zakupów przez klienta jest wyższa niż bez bonu rabatowego

- klient czuje się bardziej związany z marką i staje się bardziej lojalny

- zwiększa się reputacja, dobra opinia o sklepie, która przekazywana jest dalej

- klient czuje się wyróżniony i częściej robi w sklepie duże zakupy – można ustalić limit, od którego bon rabatowy będzie działał

- zakup przez klienta może być dokonany szybciej – w przypadku krótkiego czasu trwania zniżki

Zatem korzystanie z bonów rabatowych związane jest z wieloma zaletami. Są one rekomendowane nie tylko dla dużych sklepów, ale też tych mniejszych, które mogą dzięki nim przyciągnąć wielu zainteresowanych klientów.

Jak przygotować bony rabatowe?

Jeśli również chcemy zaoferować klientom bony rabatowe, w takim przypadku będziemy musieli przemyśleć, na co mogą być one przeznaczone, a także w jakiej wysokości powinny one być. Bony możemy dawać tylko na określony asortyment albo na wszystko, co mamy w naszej ofercie. Można też przygotowywać bony na określone produkty.

Kolejna kwestia to pozyskiwanie bonów przez klientów. Wiele firm przyciąga nowych klientów przez oferowanie bonów na pierwszy zakup. Potem bony mogą być przekazywane z różnych okazji albo przy zakupach – przykładowo, gdy klient zrobi zakupy, w takim przypadku otrzymuje rabat.

Trzeba też ustalić czas ważności bonu oraz kwotę, od której można go wydać. Przykładowo, w przypadku bonu na 20 złotych minimalna wysokość zamówienia może wynosić 100-150 złotych.

Bony rabatowe możemy rozdawać w formie elektronicznej – to wygodne rozwiązanie dla klientów sklepów internetowych. Wtedy bon może przychodzić do klienta bezpośrednio na jego adres e-mailowy.

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.