Blog

z 113
Kiedy firma powinna wyrazić czynny żal?

Kiedy firma powinna wyrazić czynny żal?

Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą powinien wiedzieć, czym dokładnie jest, a także na czym polega tak zwany czynny żal. To jedno z tych pojęć, które często pojawia się w kontekście podatków, które jest jednocześnie w stanie znacząco poprawić sytuację przedsiębiorcy, gdy ten popełni jakieś błędy podatkowe.

więcej
Reklama firmy na Facebooku – na co trzeba uważać?

Reklama firmy na Facebooku – na co trzeba uważać?

Konto firmowe na Facebooku to bardzo dobre posunięcie nawet dla mniejszej firmy – dzięki niemu możemy wygodnie i szybko docierać do nowych klientów i budować ich lojalne grono. Facebook może być jednak powodem pogorszenia wizerunku firmy – o czym powinniśmy zatem pamiętać?

więcej
Sezonowa działalność – jak ją prowadzić?

Sezonowa działalność – jak ją prowadzić?

Wiele rodzajów działalności ma charakter sezonowy, związany z określonymi porami roku. Warto pamiętać jednak o tym, że także sezonowa działalność musi podporządkować się określonym wymogom formalnym. Jak powinniśmy ją prowadzić zgodnie z przepisami?

więcej
Jak podwyższyć poziom obsługi klienta w firmie?

Jak podwyższyć poziom obsługi klienta w firmie?

Zła jakość obsługi klienta jest w stanie znacząco osłabić wizerunek firmy, a tym samym wpłynąć również na jej gorsze postrzeganie przez innych klientów. W rezultacie może dojść nawet do znacznego obniżenia dochodów firmy. Zatem, jak możemy podwyższyć poziom obsługi klienta? Warto pamiętać o kilku kluczowych kwestiach.

więcej
Zadzwoń teraz
Zadzwoń teraz
801 40 40 40 lub 22 460 03 00
Napisz do nas
Napisz do nas
[email protected]
Skorzystaj z formularza
Skorzystaj z formularza
i wyślij wiadomość
Porozmawiaj z nami na czacie
Porozmawiaj z nami
na czacie

Pożyczkodawcą jest Aasa Polska S.A., ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa. NIP: 5252528111, Regon 146017266 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000411939 Kapitał zakładowy 42 000 000 zł (wpłacony w całości).

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Aasa Polska S.A. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Aasa Polska S.A., a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.